• KOŁDRY PUCHOWE
  • HORECA
01
0
KOŁDRY PUCHOWE
Strona główna » Zwroty i reklamacje

Szukaj produktu

Kontakt

Zwroty i reklamacje


ZWROT TOWARU

 
  • Klient będący konsumentem może zrezygnować z zakupu dokonanego w Sklepie –
    to jest odstąpić od umowy – bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument
    wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana
    przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.​
  • Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie formularza oświadczenia
  • przed jego upływem albo oświadczenia wraz z towarem na adres Sprzedawcy:
    RAPIER Piernikarski Rafał z siedzibą w Częstochowie, kod poczty 42-200, ul. Komornicka 29A.
  • W razie rezygnacji z towaru zakupionego w Sklepie (czyli realizacji prawa odstąpienia od umowy),
    umowa uważana jest za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
    Złożenie samego oświadczenia bez jednoczesnego zwrotu towaru pociąga za sobą obowiązek
    niezwłocznego, nie później niż w terminie 14 dni, zwrotu towaru. Do oświadczenia o odstąpieniu
    lub do towaru Klient powinien dołączyć uprzednio otrzymany paragon fiskalny lub fakturę VAT.
  • Uiszczona przez Klienta cena za towar wraz z kosztami przesyłki do Klienta (które poniósł Klient),
    zostaje niezwłocznie zwrócona po odstąpieniu przez Klienta od umowy, nie później jednak niż
    w terminie 14 dni. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta.
  • Drogi Kliencie pamiętaj ! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości
    odbierania przesyłek wysłanych za pobraniem.
 
  • Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, aby zapobiec uszkodzeniom
    podczas transportu, powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie,
    towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami
    oraz dokumentami, jeżeli zostały wydane wraz z towarem, na adres Sprzedawcy:
    RAPIER Piernikarski Rafał  ul. Komornicka 29A, 42-200 Częstochowa
  •  Zwracany towar powinien być kompletny, nowy i nieużywany, z zastrzeżeniem że towar
    może podlegać wypróbowaniu w zakresie w jakim jest to konieczne do stwierdzenia jego
    charakteru, cech i sposobu działania.


       Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów m.in. :
  •  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według 
     specyfikacji konsumenta  lub  służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.


REKLAMACJE

 
  1. W celu złożenia reklamacji Klient powinien :
  • Zapakować produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu ( paragon lub faktura VAT ) ​
    oraz odesłać na adres :  RAPIER Piernikarski Rafał ul. Komornicka 29A, 42-200 Częstochowa
    
     2. Standardowo reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania
         reklamowanego produktu. Jeżeli na wniosek producenta proces reklamacyjny będzie 
         wydłużony, poinformujemy Cię o tym.​
    
     3. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony
        na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów
        magazynowych) - zwrócimy równowartość ceny produktu.
    
     4.  Kliencie pamiętaj ! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości 
         odbierania przesyłek wysłanych za pobraniem.
    
    
      PLIKI DO POBRANIA :
    
      Formularz odstąpienia od umowy - pobierz tutaj
      Formularz reklamacji towaru - pobierz tutaj
               

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu